Распрануцца ў абмен на новы родстэр
Конкурс праходзіць у рамках рэкламнай кампаніі новага родстэра Wіnd — Rасе thе Rооf («Абгані дах»), паведамляе Аutоеvоlutіоn. Аўтар самага арыгінальнага роліка атрымае ў якасці прыза рэкламаваны аўтамабіль.
Ідэя рэкламнай кампаніі складаецца ў тым, каб паказаць, як хутка родстэр Wіnd мяняе зімовае «адзенне» на летняе: 12 секунд — гэта час, за які ў навінкі складаецца дах.
Па словах дырэктара па маркетынгу брытанскага прадстаўніцтва Rеnаult Філа Ёрка, арыгінальная рэкламная кампанія павінна прадэманстраваць, што новы Wіnd разлічаны на людзей, якія любяць весялосць — незалежна ад умоў надвор’я.
Прыём відэаработ ад
Звязда