Будаваць прамую чыгунку ў Нацыянальны аэрапорт немэтазгодна, бо невялікі пасажырапаток

Источник материала:  
29.09.2013 23:45 — Новости Общества

Гаворка пра гэта вялася ўчора, 28 верасня, падчас наведвання Лукашэнкам у часе "Дажынак" чыгуначнай станцыі Жлобін.

Лукашэнка пацікавіўся, як рэалізуецца даручэнне па стварэнні пасажырскай чыгуначнай камунікацыі паміж сталіцай і Нацыянальным аэрапортам Мінск.

Міністр транспарту і камунікацый Анатоль Сівак далажыў, што стварэнне асобнай прамой пасажырскай лініі немэтазгодна, зыходзячы з параўнальна невялікіх аб'ёмаў пасажырапатоку.

Разам з тым выкарыстанне існуючай чыгуначнай інфраструктуры з будаўніцтвам адгалінавання на аэрапорт значна патанніць праект. Пры гэтым час на перавозку пасажыраў павялічыцца ўсяго на 10-15 хвілін.

Нагадаем, што 4 красавіка 2013 г. Лукашэнка падчас сустрэчы з гендырэктарам швейцарскай кампаніі "Штадлер Рэйл Груп" Петэрам Шпулерам даручыў ураду і кіраўніцтву Беларускай чыгункі неадкладна распрацаваць праект чыгуначных зносін сталіцы з Нацыянальным аэрапортам Мінск.

"Трэба… тэрмінова зрабіць гэты праект, без прамаруджвання, - казаў тады Лукашэнка. Людзі змогуць больш карыстацца паслугамі аэрапорта, бо даехаць да яго будзе лёгка".

Лукашэнка таксама выказаў тады, 4 красавіка, думку, што каб хутчэй вырашыць гэтую праблему, варта прыпыніць некаторыя праекты дзяржаўных праграм.

Пра тое, што плануецца пусціць пасажырскія цягнікі са сталіцы да Нацыянальнага аэрапорта Мінск, у лістападзе 2012 года казаў міністр Сівак. Паводле яго тагачасных словаў, вялікай праблемы не павінна было быць, бо чыгунка ад Смалявічаў да аэрапорта існуе - па ёй дастаўляюць грузы і паліва.

←В гродненском Фарном костеле вновь освятили старейший алтарь

Лента Новостей ТОП-Новости Беларуси
Яндекс.Метрика