Поўны касец?

Источник материала:  

Як навучыць нашу рэкламу размаўляць па-беларуску?

Руслан АНАНЬЕЎ, “НГ” заг.

Алесь:— Важную тэму закранула “НГ”, але я хачу крыху дапоўніць аўтара. На маю думку, беларускамоўнай рэкламы на тэлебачанні мала не таму, што існуюць нейкія культурныя ці, больш таго, эканамічныя прычыны. Не варта забываць і пра спецыялістаў. Зрабіць смачны рэкламны прадукт на роднай мове не кожны можа. А ён патрэбны... Бо, напрыклад, тая ж рэклама пральнага парашку па-руску гучыць для нас звыкла, бо мы знаходзімся ў шырокім рускамоўным асяроддзі, а па-ўкраінску ўспрымаецца зусім інакш. Украінскамоўны тэкст прымушае прыслухацца, падзівіцца нязвыкламу слоўцу. І рэклама на роднай мове кранала б гледачоў, калі б яна была якаснай і не рэзала вуха грубымі арфаэпічнымі памылкамі..

←Родныя людзі. Закон “Аб суайчынніках” стане прававой базай для супрацоўніцтва з беларусамі, якія пражываюць за мяжой

Лента Новостей ТОП-Новости Беларуси
Яндекс.Метрика