Мілавіца — самы дарагі брэнд Беларусі
22.06.2010 14:15
—
Новости Экономики
Украінскае агенцтва MPP Consulting склала першы
Методыка распрацавана на аснове аналізу фактараў, якія ўплываюць на рынкавы кошт брэнда: становішча кампаніі на рынку, каштоўнасць брэнда для спажыўца, а таксама каэфіцыенты, якія адлюстроўваюць трэнды развіцця кампаніі і яе брэнда.
У першую сотню ўвайшлі брэнды, якія каштуюць больш за мільён даляраў. Вось сямёрка найлепшых з іх:
1) «Мілавіца» — $60 мільёнаў2)
3) Conte — $53 мільёна
4) «Аліварыя» — $48 мільёнаў
5) Velcome — $46,8 мільёна
6) «Бульбашъ» — $45,2 мільёна
7) «Савушкін прадукт» — $43,5 мільёна
Стваральнікі ўдакладняюць, што кошт брэнду ўключае ў сябе толькі імя, без уліку прамысловых магчымасцяў і інфраструктуры кампаніі.
ЯМ, паводле marketing.by