Жыхарка Віцебска заплаціла праз картку трайны кошт за пакупку

Источник материала:  
17.03.2015 10:49 — Новости Общества
Жы­хар­ка Ві­цеб­ска з пры­чы­ны ня­спраў­на­га бан­каў­ска­га тэрмінала за­пла­ці­ла за та­вар трай­ную ца­ну. Не­пры­ем­ная гісторыя ад­бы­ла­ся яшчэ ў лю­тым.

— Мы з му­жам у той дзень ку­пі­лі дзве бля­шан­кі ма­рыл­кі і ла­ку вытвор­час­ці вя­до­май за­меж­най фір­мы для ра­мон­ту ква­тэ­ры. Набыва­лі ў тым са­ло­не і ра­ней роз­нае. І ні­ко­лі да гэ­та­га ў мя­не не бы­ло ні­я­кіх прэ­тэн­зій да пра­цы су­пра­цоў­ні­каў ганд­лё­вага пункта, - распавядае Вольга Клімовіч, аператар электроннага набору і вёрсткі.

Спра­ба­ва­ла апла­ціць па­куп­ку з да­па­мо­гай карт­кі Бел­ін­вест­бан­ка. Увя­ла пін-код, у вы­ні­ку ні па­цвер­джан­ня та­го, што гро­шы пералічы­лі, ні чэ­ка. Ра­бот­нік кра­мы ска­заў, што ў ка­са­вым апа­ра­це скончы­ла­ся стуж­ка. Ён спра­ба­ваў яе за­мя­ніць.

Паў­тор­ная спро­ба раз­лі­чыц­ца за та­вар скон­чы­ла­ся ня­ўда­ла. У выніку за­пла­ці­ла на­яў­ны­мі гра­шы­ма — 380 ты­сяч 100 руб­лёў. Аднак ка­лі мне тэр­мі­но­ва трэ­ба бы­ло зняць на­яў­ныя з карт­кі, заўва­жы­ла, што на ба­лан­се не ха­пае 760 200 руб­лёў.


Я ад­ра­зу зра­зу­ме­ла, што гэ­тая су­ма — кошт дзвюх ня­ўда­лых спроб раз­лі­чыц­ца карт­кай. Па­тэ­ле­фа­на­ва­ла ў кан­такт-цэнтр Белінвестбанка, доў­га ча­ка­ла злу­чэн­ня з апе­ра­та­рам. У вы­ні­ку даведа­ла­ся, што мне трэ­ба ў па­ня­дзе­лак іс­ці ў най­блі­жэй­шае аддзялен­не бан­ка і пі­саць за­яву.

Далей клі­ент­ка су­тык­ну­ла­ся з вя­лі­кі­мі праб­ле­ма­мі:

— Ду­маю, ка­лі б тэр­мі­нал у кра­ме аб­слу­гоў­ваў­ся Бел­ін­вест­бан­кам, мо­жа, праб­ле­ма з вяр­тан­нем гро­шай хутка вы­ра­шылася. А так… 9 лю­та­га на­пі­са­ла за­яву ў Бел­ін­вест­банк. І ў ад­дзя­лен­ні, дзе яе прынялі, ска­за­лі, што па­пе­ру раз­гле­дзяць на пра­ця­гу 14 дзён. Гэта­га не ад­бы­ло­ся. 25 лю­та­га па­тэ­ле­фа­на­ва­ла ў тое ж са­мае ад­дзя­лен­не і за­пы­та­ла, ку­ды па­скар­дзіц­ца на дзе­ян­ні су­пра­цоў­ні­каў бан­ка.

Жан­чы­ну ім­гнен­на пе­ра­клю­чы­лі на су­пра­цоў­ні­ка, які вет­лі­ва ўсё растлу­ма­чыў. Ён пад­крэс­ліў, што ўжо двой­чы быў ад­праў­ле­ны за­пыт у Прыор­банк, але адтуль ня­ма ні­я­кай рэ­ак­цыі.

Воль­га рас­павяла сваю гіс­то­рыю на ста­рон­цы Бел­ін­вест­бан­ка ў Фэйсбуку. Пасля гэтага ёй па­тэ­ле­фа­на­ваў ра­бот­нік Бел­ін­вест­бан­ка. Рас­ка­заў, што су­пра­цоў­ні­кі бан­ка ро­бяць усё маг­чы­мае, каб паскорыць пра­цэс, а яе зва­рот па­тра­буе да­дат­ко­ва­га раз­гля­ду, на што ад­во­дзіц­ца ме­сяц. Паабя­ца­лі тры­маць жанчыну ў кур­се спраў і даць пісь­мо­вы ад­каз.

Па ка­мен­та­рый "Звязда" звяр­нула­ся ў пра­ку­ра­ту­ру Ві­цеб­скай воблас­ці.

Па­вод­ле за­ко­на "Аб зва­ро­тах гра­ма­дзян і юры­дыч­ных асоб", за­ява або скар­га гра­ма­дзя­ні­на па­він­на быць раз­гле­джа­на не паз­ней за 15 дзён. А та­я, што па­тра­буе да­дат­ко­ва­га вы­ву­чэн­ня і пра­вер­кі, — не паз­ней за 1 ме­сяц з дня яе рэ­гіст­ра­цыі ў ар­га­ні­за­цыі. Ка­лі патрабуецца больш ча­су, чым ме­сяц, за­яў­ні­ку ў 5-дзён­ны тэр­мін з дня пад­аў­жэн­ня тэр­мі­ну раз­гля­ду зва­ро­ту па­ве­дам­ля­ец­ца аб прычынах. У та­кім вы­пад­ку не­аб­ход­на ўка­заць тэр­мін, не­аб­ход­ны для пра­ця­гу раз­гля­ду зва­ро­ту. На не­атры­ман­не ад­ка­зу на сваю за­яву з бан­ка гра­ма­дзян­ка мае пра­ва па­скар­дзіц­ца ў іх вы­шэй­шыя структуры.

У ад­па­вед­нас­ці з Ко­дэк­сам аб ад­мі­ніст­ра­цый­ных па­ру­шэн­нях, за пару­шэн­ні зга­да­ных вы­шэй тэр­мі­наў раз­гля­ду зва­ро­ту прадугледжана на­кла­дан­не штра­фу — ад 4 да 10 ба­за­вых велічынь, па­ве­да­мі­ла стар­шы па­моч­нік пра­ку­ро­ра Ві­цеб­скай воб­лас­ці па нагля­дзе за вы­ка­нан­нем за­ка­на­даў­ства аб зва­ро­тах гра­ма­дзян Ірына Таў­тын.

P.S. Ка­лі ар­ты­кул рых­та­ваў­ся да дру­ку, Воль­га па­ве­да­мі­ла, што грошы — 760 200 руб­лёў — ёй вяр­ну­лі на карт­ку. Жан­чы­на праверыла яе ба­ланс у пят­ні­цу, 13-га чыс­ла, і вель­мі ўзра­да­ва­ла­ся. А вось пісь­мо­вы ад­каз яна пакуль не атры­ма­ла.
←Мининформ Беларуси ограничил доступ к пяти информресурсам

Лента Новостей ТОП-Новости Беларуси
Яндекс.Метрика