Беларусьбанк: не адказвайце на смс-паведамленні аб блакіроўцы карткі
На тэлефоны могуь прыходзіць паведамленні аб тым, што картка Беларусьбанка нібы заблакіравана.
Потым просяць увесьці пін-код ці выканаць іншыя аперацыі.
Беларусьбанк ніколі не запрашвае якую-небкдзь інфармацыю ад кліента. Гэта робяць зламыснікі.
Яны могуць прадстаўляцца па тэлефоне супрацоўнікамі службы бяспекі банка і папрасіць падысці да прылад банкаўскага самаабслугоўвання і выканаць пэўныя дзеянні па адпраўцы сумы на мабільны тэлефон, інфармаваць пра блакаванне вашай карткі, запытаць суму на картцы і яе апошнія 4 лічбы, паведаміць аб выйгрышы, аб ДТЗ з блізкімі , пра спадчыну за мяжой і пра многае іншае.
Пры атрыманні смс-паведамленняў пра блакаванне карткі просім гаспадароў картак ўстрымацца ад званкоў на названыя ў дадзеных смс-паведамленнях нумары тэлефонаў, прадастаўлення інфармацыі аб карткі альбо яе рэквізітах, выканання іншых інструкцый.
Гаспадар карткі можа атрымаць інфармацыю блакаваная ці яго картка ў кругласутачнай службе сэрвісу кліентаў па тэл. 8 (017) 299 25 26.