Цікавыя гульні для навагодняга свята

Источник материала:  

"Ручаёк". Колькасць гульцоў не абмежаваная. Раптам аднаго з гульцоў прызнаюць вядучым і прывязваюць да крэсла, а затым усе астатнія гульцы на працягу 5—6 гадзін пояць вядучага півам. Гульня лічыцца скончанай, калі з'яўляецца ручаёк.

"Бутэлечка". Колькасць гульцоў не абмежаваная. Гульцы размяшчаюцца кругам. У цэнтры круга вядучы, адвязаны да таго часу ад крэсла і пераапрануты ў форму радавога гульца, раскручвае пустую бутэлечку на доўгай вяровачцы. Гулец, які ўсклікнуў : "Вой, ё!" і схапіўся за галаву, не толькі лічыцца, але і з'яўляецца выбылым з гульні. Гульня працягваецца да той пары, пакуль або не застанецца гульцоў у крузе, або хто-небудзь з іх не зможа падабрацца да вядучага і зноў прывязаць яго да крэсла. У апошнім выпадку з новай сілай аднаўляецца гульня "ручаёк".

"Лухта". Колькасць гульцоў трохі абмежаваная папярэднімі гульнямі. Раптам аднаго з гульцоў прызнаюць вядучым і прывязваюць да крэсла, а затым астатнія гульцы пояць яго півам на працягу 2—3 гадзін. У параўнанні з 5—6 гадзінамі гульні ў "ручаёк" тое, што адбываецца зараз, здаецца вядучаму проста лухтой. Адгэтуль і назва гульні.

"Хованкі". Колькасць гульцоў не абмежаваная. Раптам аднаго з гульцоў прызнаюць вядучым і прывязваюць яго да крэсла. Затым першы гулец гучна і выразна кажа: "У нас ёсць лішніх 20 літраў піва. Куды б нам іх схаваць за 5—6 гадзін?" Пасля чаго пачынаецца ўласна гульня ў хованкі.

"Жмуркі". Колькасць гульцоў не абмежаваная. Аднаму з гульцоў (па жаданні) завязваюць шыю шалікам і раскручваюць яшчэ на 20 літраў піва для вядучага. Гулец ідзе па піва, а вядучы незадаволена жмурыцца.

"Марская постаць, замры!". Марскую постаць адвязваюць ад крэсла і кладуць на канапу. Усе гульцы разыходзяцца па дамах, а марская постаць замірае да раніцы. Выйграе той, каму раніцай марская постаць патэлефануе апошняму

←Спартакиада острых ощущений

Лента Новостей ТОП-Новости Беларуси
Яндекс.Метрика