Даведачнае бюро спажыўцоў

Источник материала:  
Даведачнае бюро спажыўцоў

Што рабіць, калі ў вас зламаўся мабільны тэлефон, а яго абяцаюць адрамантаваць толькі праз месяц? Куды бегчы, калі вам трэба вярнуць у магазін тавар, а чэк згубілі? Ці можна здаць у магазін вучэбныя дапаможнікі, якія вам не падыйшлі? Якая інфармацыя для спажыўцоў павінна быць на гандлёвай кропцы? Што такое сертыфікат на тавар?

Адказы на ўсе гэтыя і іншыя пытанні спажыўцоў дае намеснік старшыні грамадскага аб'яднання «Беларускае таварыства абароны спажыўцоў» Тамара Бельская.

Пазнаёміцца з адказамі вы зможаце у свежым нумары “Народнай Волі”.

Крынiца: Народная Воля

←Минобразования: новые правила белорусского языка не приведут к революции в его преподавании

Лента Новостей ТОП-Новости Беларуси
Яндекс.Метрика