У Мінску прэзентаваны даведнік «Шоу-бізнес Беларусі 2011»

Источник материала:  
13.12.2010 10:38 — Разное
Прэзентацыя новага даведніка «Шоу-бізнес у Беларусі 2011» адбылася вечарам 12 снежня ў адным са сталічных клубаў.

Штогадовы даведнік «Шоу-бізнес у Беларусі» выходзіць у свет чацвёрты раз. Выпускае выданне, у якім прыведзеныя звесткі пра беларускі шоу-бізнес, сталічнае выдавецтва «Мэджык». Сёлета даведнік выйшаў накладам 10 тыс. асобнікаў.

Як сказаў на прэзентацыі генеральны дырэктар выдавецтва «Мэджык» Юрый Будзько, адрозненне новага даведніка ад папярэдніх у тым, што ў ім з’явілася «вельмі шмат новых асоб». Аб’ём выдання амаль не змяніўся, але прыкладна трэць інфармацыі — пра новых артыстаў.

Ён адзначыў, што папярэднія тры гады стваральнікі даведніка працавалі галоўным чынам у Мінску і Мінскай вобласці. «Нам проста не хапала года для таго, каб пашырыць геаграфію, — сказаў ён. — Цяпер мы сталі больш працаваць з рэгіёнамі, і высветлілася, што дна талентам там не відаць». Ён паведаміў, што праца па стварэнні новага даведніка «Шоу-бізнес у Беларусі 2012» пачнецца ўжо з пачатку 2011 года, і ён убачыць свет ў верасні-лістападзе наступнага года.

Як паведаміў Будзько, да новага выдання даведніка будзе прыкладацца медыядыск, які не ўдалося выпусціць да цяперашняй прэзентацыі па тэхнічных прычынах. Ён заўважыў, што выдавецтва шукае новыя шляхі распаўсюджання даведніка. Так, паводле яго слоў, выданне «Шоу-бізнес у Беларусі 2010» было накіравана кожнаму начальніку аддзела культуры раёнаў і ўсім дырэктарам дамоў культуры Беларусі. Частка накладу гэтага года таксама будзе распаўсюджвацца бясплатна.

Нагадаем, складальнікі даведніка ставяць перад сабой дзве задачы: дапамагчы беларускім артыстам, падказаўшы ім адрасы, неабходныя для паспяховай дзейнасці, а таксама дапамагчы тым, хто арганізуе канцэрты, падказаўшы імёны новых цікавых артыстаў. Сёлета пачаў працаваць таксама аб’ёмны партал www.show-biz.by, які апрача тэкставай інфармацыі пра выканаўцаў уключае аўдыё- і відэаматэрыялы.

У даведніку сабраныя звесткі пра беларускі шоу-бізнес, уключаючы інфармацыю пра выканаўцаў і калектывы розных жанраў (ад акадэмічнай музыкі да электронных праектаў), танцавальныя і харэаграфічныя калектывы, прадзюсараў, прамоўтараў, шоуменаў і вядучых. Таксама ў выданні ёсць звесткі пра афіцыйныя структуры, тэатральныя і канцэртныя пляцоўкі, фестывалі, паслугі, звязаных з шоу-бізнесам.

Падзяліцца навіной: 
Таццяна Дарашчонак, БелаПАН

←Borat адгукнуўся на публікацыю «Нашай Нівы» пра Раманчука

Лента Новостей ТОП-Новости Беларуси
Яндекс.Метрика