Рэкламныя шчыты навучыліся вызначаць пол і ўзрост мінакоў

Источник материала:  
16.07.2010 12:53 — Новости Hi-Tech

У сталіцы Японіі Токіо ўсталяваныя 27 рэкламных шчытоў, якія ўмеюць вызначаць пол і ўзрост мінакоў. Шчыты размясціліся на станцыях метро. Усе яны абсталяваны камерамі з функцыяй распазнавання асоб мінакоў.

Каб камера змагла распазнаць твар чалавека, ён павінен павярнуцца ў яе кірунку і глядзець на шчыт хаця б секунду.

Атрыманыя выявы аналізуюцца праграмай для распазнавання асобаў, якая ўмее вызначаць пол і ўзрост чалавека. Такім чынам, японскія рекламшчыкі будуць ведаць, якая аўдыторыя пераважае на тых ці іншых станцыях у пэўны.

Кампанія — усталёўнік шчытоў паабяцала, што фатаграфіі людзей, якія зрабіла камера, захоўвацца не будуць.

Падзяліцца навіной: 
паводле Ruformator.ru

←Голландская организация BREIN закрыла 420 пиратских сайтов за полгода

Лента Новостей ТОП-Новости Беларуси
Яндекс.Метрика