Мілавіца — самы дарагі брэнд Беларусі

Источник материала:  
22.06.2010 14:15 — Новости Экономики

Украінскае агенцтва MPP Consulting склала першы ТОП-100 самых дарагіх брэндаў Беларусі.

Методыка распрацавана на аснове аналізу фактараў, якія ўплываюць на рынкавы кошт брэнда: становішча кампаніі на рынку, каштоўнасць брэнда для спажыўца, а таксама каэфіцыенты, якія адлюстроўваюць трэнды развіцця кампаніі і яе брэнда.

У першую сотню ўвайшлі брэнды, якія каштуюць больш за мільён даляраў. Вось сямёрка найлепшых з іх:

1) «Мілавіца» — $60 мільёнаў

2) «Санта-Брэмар» — $57,5 мільёна

3) Conte — $53 мільёна

4) «Аліварыя» — $48 мільёнаў

5) Velcome — $46,8 мільёна

6) «Бульбашъ» — $45,2 мільёна

7) «Савушкін прадукт» — $43,5 мільёна

Стваральнікі ўдакладняюць, што кошт брэнду ўключае ў сябе толькі імя, без уліку прамысловых магчымасцяў і інфраструктуры кампаніі.


ЯМ, паводле marketing.by

←Украина выражает готовность увеличить транзит газа из России в Европу на 15—20 миллиардов кубометров

Лента Новостей ТОП-Новости Беларуси
Яндекс.Метрика