Шосты AD.NAK! вызначыў, хто ёсць хто ў беларускай рэкламе
04.07.2015 10:56
—
Новости Культуры
Шосты фестываль беларускамоўнай рэкламы і камунікацыі AD.NAK! вызначыў пераможцаў і стаў адным з самых яскравых падзеяў лета.
Усяго на намінацыі і конкурсы пададзена больш за 200 работ. Максімальную колькасць працаў, як заўсёды, атрымлівае намінацыя "Графічны і камунікацыйны дызайн" – больш за 60. Таксама шмат праектаў пададзена ў намінацыях "Сацыяльная рэклама" і "Беларускаарыентаваны рэкламны і камунікацыйны праект".
Сярод новых намінацый, - "Маркетынгавая эфектыўнасць", "Інавацыі" і "Мабільная рэклама".
Усе пераможцы конкурса
Сярод пераможцаў:
Усяго на намінацыі і конкурсы пададзена больш за 200 работ. Максімальную колькасць працаў, як заўсёды, атрымлівае намінацыя "Графічны і камунікацыйны дызайн" – больш за 60. Таксама шмат праектаў пададзена ў намінацыях "Сацыяльная рэклама" і "Беларускаарыентаваны рэкламны і камунікацыйны праект".
Сярод новых намінацый, - "Маркетынгавая эфектыўнасць", "Інавацыі" і "Мабільная рэклама".
Усе пераможцы конкурса
Сярод пераможцаў:
![]() |
2 месца. Indoor-рэклама, постар. “Увага! Зараз вылеціць птушка”. Аўтар: рэкламнае агенцтва Hepta Group |
![]() |
2 месца. Стрыт-арт. “Уладзімір Караткевіч”. Аўтар: Алесь КОНТРА |
![]() |
2 месца. Вірусная рэкламная кампанія “Вышымайка”. Аўтар: “Арт Сядзіба” |
![]() |
Пераможца: Антыпрэмія "Каша Сувораўская" “I’m Bulbash”. Вытворца прадукцыі: “Світанак”. Фота даслаў Аляксандр Дзешкавец |