Шосты AD.NAK! вызначыў, хто ёсць хто ў беларускай рэкламе

Источник материала:  
04.07.2015 10:56 — Новости Культуры
Шосты фестываль беларускамоўнай рэкламы і камунікацыі AD.NAK! вызначыў пераможцаў і стаў адным з самых яскравых падзеяў лета.

Усяго на намінацыі і конкурсы пададзена больш за 200 работ. Максімальную колькасць працаў, як заўсёды, атрымлівае намінацыя "Графічны і камунікацыйны дызайн" – больш за 60. Таксама шмат праектаў пададзена ў намінацыях "Сацыяльная рэклама" і "Беларускаарыентаваны рэкламны і камунікацыйны праект".

Сярод новых намінацый, - "Маркетынгавая эфектыўнасць", "Інавацыі" і "Мабільная рэклама".

Усе пераможцы конкурса

Сярод пераможцаў:


2 месца. Indoor-рэклама, постар. “Увага! Зараз вылеціць птушка”. Аўтар: рэкламнае агенцтва Hepta Group


2 месца. Стрыт-арт. “Уладзімір Караткевіч”. Аўтар: Алесь КОНТРА


2 месца. Вірусная рэкламная кампанія “Вышымайка”. Аўтар: “Арт Сядзіба”


Пераможца: Антыпрэмія "Каша Сувораўская" “I’m Bulbash”. Вытворца прадукцыі: “Світанак”. Фота даслаў Аляксандр Дзешкавец

←Более 60 тыс. гостей ожидают 4-5 июля на празднике "Купалье" в Александрии

Лента Новостей ТОП-Новости Беларуси
Яндекс.Метрика